Lördag och söndag

Lördagen var hur kul som helst!
Strömpis, trevligt sällskap, shot, dans, ragg,shot,clarion eller inte, efterfest hos Adam, julskinka, nudlar, Chrille shake ass, sov i en halvtimma, klockan 8 hemgång med ett äpple i handen och solen i ögonen. Kanon fint väder!

Kom hem somnade på engång, Alle och Linda kom halv 1, vi gjorde oss iordning.
Mc stod på schemat, åt och sedan åkte dem hem och jag mötte upp Jossan och Malin
Vi åkte till Mellringe och kollade på innebandy. Domarna sööööög! så därför förlorade ÖSK´s herrar
Pappa hämtade oss, vi köpte kebab åkte hem somnde i soffan, gick upp och lade mig.
Ja det var lördagen och söndagen kortfattat.

Jag älskar lördagar!



Jag och Alexandr hade jätte roligt med webcamen, men tyvärr så bjuder
jag bara på denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0