Party like a rockstar

Jag kan säga till er att det var inte sista gången jag åkte på kryssning
Hur kul som helst!

Vi anlände i Stockholm runt 11 tiden, vi hämtade våra biljetter och sedan gick vi till båten
Hytten var inte klar så vi lämnade våra väskor i garderoben och gick till café/restaurang/baren och då började fetsen.
Klockan 1 var det kickoff, stand up komiken Özz var där
Hur grym är inte han?! Tårarna bara spurtade av, kunde helt enkelt inte sluta skratta.
Där bjuds det även på champagne
Klockan halv 3 var det dags att gå på mässan, jätte roligt! Gratis sprit, cider, öl och mat, kan ju inte bli bättre!
Sen blev det en liten powernap
Sedan började festen, ALLIN!!! Hur kul som helst.
hade lite svårt och hitta hytten men till slut så hittade jag den :P haha

Nästa dag samma sak, förutom att vi gick inte på mässan, vi gick en stund på stan i Helsingfors
Butiken Zara fanns där och jag hoppade av glädje.
Inhandlade två tunikor.
Sen var det fest i högst grad!
Somnade runt halv 7 och gick upp vid 9, weeei trött som en zombie!
Men det var det värt
Orkar inte skriva i detaljer denna dag, fråga mig så berättar jag ´haha

Tack för en superduper kul resa!
Pappa, pappas vänner, strömpis gänget och västerås brudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0