Planer inför helgen

I morgon händer lite allt möjligt.
Jag har ställt klockan på 10 så att jag hinner gå på stan innan samlingen som är klockan 13
men jag vet att jag inte kommer gå upp klockan 10, så jag ska försöka att vara på stan iallfall klockan 11
Efter en sväng på stan ska jag käka på stadsträdgården så klart.
Imorgon så serverar dem flygande jacob!!!!! MUMA

Sen blir det en sväng till Västerås (typ), möter H/M
Och vi åker hem med 3 poäng (hoppas jag)
Firar segern (eller dränker mina tårar) med vin och trevligt sällskap.

Söndag kommer jag vara lite seg men det blir en sväng till Sophies nya place,
hon har tagit ett väldigt stort steg in i vuxelivet.

Japp, det var min helg det
Nu ska jag sova till Ted Gärdestad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0