En lyckad helg!

I fredags kväll belv det vin och strömpis med Siri Jossan Malin och Jocke. Jag och Siri var nyktra och det var såååå himla kul att kolla på fulla fjortisar som visar tuttarna, haha. Skäm ut er lite mera!

Lördagen var toppen, började med lunch på Njuta med Jossan, Malin och Siri.
Sen belv det mat med pappa och Anna, gös stod på listan och det var hur gott som helst.
Klockan 8 drog jag och Siri till Jossan och Malin. Jocke, Rille och Mouna kom också. Hur trevligt som helst!
Där dracks det vin, skitsnack, "jag har aldrig" och en massa skratt. Runt 12 drog vi till Njuta på en drink och sedan till Strömpis.
Lyckat kväll, det är det minsta jag kan säga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0