Fredagsmys!

12.15 var det dags för möte på arbetslösförmedlingen! Tog en kvart högst.
Det gick bra, men hade tyckte att jag var tråkigt eftersom han kunde inget göra för att jag börjar jobba på Stadsträdgården i mars. Skön snubbe!

Efter det var det dags för lite mat.
Stadsträdgården hade kinesiskbuffé så jag gick dit. MUY BIEN!!!!
Blev en tur på stan.
Inhandlade ett par röda converse, mascara, 2st broscher och en tröja.
Jag måste sluta handla!!!!!!
HJÄLP MIG MED DET...

På kvällen blev det myspys med Fredrika och Mouna.
Lite spahus hade vi, ansiktsmask och målade naglarna
Nu har vi kinder som baby stjärtar och naglar som Paris Hilton.
Kan ju inte bli bättre!

Nu ska jag säga hejdå till Fredrika och Mouna!
CIAO!!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0