Hård helg med Camilla

Helgen har varit super bra!
Utgång i lördags, började med förfest hos Martina och sedan strömpan så klart
Hur kul som helst, dansade, shotade, shotade lite till, skrattade, skrattade, rockade på dans golvet och självklart var vi sist ut.
Otroligt kul kväll!
Klockan 10 på morgonen var det dags att börja jobba, bakis var jag med efter en resorb så var jag med i leken igen.
Full ös var det från klockan 11-16.
Efter jobbet blev det vila och sedan pizza.
Mohammed skulle ha en avskedsfest men var inte alls taggad.
Jag skulle vara nykter och Camilla skulle dela en flaska vin med Fredrika men så blev det verkligen inte.
Och allt är Tims fel, när Tim är med så slutade det alltid med råfest!
Pitcher´s och björnstugan stod på schemat.
shotshotsshotshotshot ölölöl vinvinvin dansdansdans
Ensuperduperlyckad kväll igen!
Tack världens bästa Camilla för helgen!
Och alla andra <3

Tim jag är absolut inte avis på dig! Ha det underbart i Thailand och när du kommer hem ska du och jag göra Västerås farligt, haha

Min älskade Mohammed som flyttar till Stockholm idag.
Men mig blir du inte av med så lätt! vi ses i maj snygging


Kommentarer
Postat av: mamma M <3

Våran helg har varit helt underbar! Jag är så glad att jag har dig som vän! Du är bäst! <3

2010-03-30 @ 23:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0