hela örebro var ute igår

Igår pratade jag med min chokladboll, Mouna!
Ohhhh vad underbart det var att få höra hennes röst
jag längtar till den 2:a juni, för då kommer hon hem och då ska jag vara som ett plåster på dig

Ja, vad hände igår då?
Det började med grillning hos Alice sedan bedrog vi oss till strömpis, stod i kö ett tag och sen sa vakten att dem inte kommer släppa in några fler så vi drog till ritz däre vi mötte upp syrran alice och gänget.
Riktigt kul var det, men medelåldern var 30+ (kändes den som iallfall)

När vi kom ut så spöregnade det, shiiiit! hatar Sverige, när ska det bli sommar?!
Det blev efterfest med NHL spel, och jag satte den snyggaste straffen ever!

En riktigt lyckad kväll förutom pengarna!
Tack tjejer för en otrolig bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0