seriepremiär

Igår hade vi seriepermiär i div2
och vi hade en svårt motstrånd framför oss, Rutin!
Förra året så vann dem div2 serien och fick kvala men dem lyckades inte eller mer dem ville inte gå upp i div1.
Vi spelade inte som vi brukade göra men vi kämpade och slet och det gav resultat.
Vi vann med 5-4!

Om jag får säga det själv så spelade vi inte som vi brukar göra, kanske var det nerverna?!
jag spelade själv som ett kratta, var nervös tills uppvärmingen och sen kändes det absolut ingeting, jag var inte ens taggad om jag ska vara ärlig.. Hoppas att jag inte har kommit i någon svacka bara!
Ikväll är det träning men ska ej vara med, eller jag hade tänkt och köra fys istället
Jag har ju eksem på händer som ni redan vet och det har blivit värre, jag kan knappt böja ringfingret så jag kör fys ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0