AJ JUST PIMPED SOMEONES BLOG- WOOP WOOP

Azååå... Jenny har typ tjatat i, låt oss säga, 3år(det är egentligen sjukt mycket mer, men jobbigt när syrran is a very busy person who likes to skjuta på saker) på att jag ska fixa hennes blogg. Massa bilder sa hon. Rosa text, ja tack. Jag ba... nä. Fast jag sa ja, men tänkte nä. Vilket också är en anledning till att det tog, låt oss säga, 3år.

Men nu tänkte jag likzom, "jag har ju inget bättre för mig och jag borde faktiskt leva upp till titeln 'Världens bästa syster'(inte en självutnämd titel. Fan vad taskigt att ni ens tänkte tanken) någon gång ibland."

Fast! Som alltid. Jag påbörjar något sen någonstans ganska tidigt på vägen tröttnar jag. Måste däremot erkänna att jag är nöjd med headern. Det är faktiskt massa bilder på den, bakom den stora bilden. You can't see, but I know. Jobbigt där va. Ujuj. Men resten då? Hörrni! Det är inte lika viktigt. Petitesser säger jag bara, petitesser. Och det som förstör en massa är att Jenny jämt lägger in för stora klipp från tuben. Jag ska ha en lektion med henne, jag lovar.

För övrigt då? Jo. Häng där allt händer, alltså här. (<--- Detta är en länk som tar er till livets blogg. Push the bottom- Die happy)

Japp. Detta var bloggens första inlägg utan några stavfel. Förlåt. Det där var bara taskigt.
Låt mig väga upp det med att stava fel lite framöver. Nu ska jag snart tacka för mig, ska bara skicka iväg en kärleksförklaring också.
Jenny Teresia Skogh. AJ MISS JO. That's english for Jag saknar dig. Eller egentligen JAG SAKNAR DIG. Om rätt ska vara rätt, fast jag skulle ju göra fel. Jag elskar dej också. När jag kommer hem ska vi leka. Massa mycket. Sen ska jag hälsa på dig i London en del, men du får inte flytta förrän jag är hemma. Vi måste hinna leka massa mycket. Spåna lite på vårt företag som egentligen är ditt, men jag får lite, okej?

Nu är det dags för mig att tacka för mig och återigen be er hänga där allt händer. Länken har ni några rader upp. Den är typ understruken. Hade jag haft ork hade jag gjort att den var i en annan färg. Eller är den det? Inte med meningen i så fall..

XOXO
GOSSIP GIRL aka JOHANNA BIRGITTA SKOG
eller tvärtom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0