stress, ångest

Innan jag fick jobbet här i Säfsen
var jag stressad över vad jag skulle göra efter jul
men turen var fick jag detta jobb.
Nu har jag börjat tänka vad ska jag göra när denna säsong är över??

Det ändå som är planerat är London och en sol semester till Indien
men efter det då?
Det står mellan detta:
Gotland?
Smögen?
Stockholms skärgård?

om jag inte får någe av jobben så blir det en SISTA sommar på trädgården (stadsträdgården)
men det är verkligen SISTA alternativet..

Har ni säsonget över sommarn?
Vart?
Något ni rekommenderar?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså, du får det jobbet du väljer att söka syrran, inga tvivel på det!

2012-02-02 @ 13:56:25
URL: http://storsomgud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gröna lund och Kolmården. :)

2012-02-05 @ 08:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0